Nedbase

Hi, heb je hulp nodig?

Heb je een vraag over je website? Wil je online campagne opzetten of wil je iets nieuws laten ontwikkelen? Ons klantenteam staat voor je klaar! Het klantenteam bestaat uit 7 collega’s die zich dagelijks bezighouden met alle soorten aanvragen op gebied van websites, webshops, marketing of hosting.

Mail je vraag naar [email protected] of log in via ons ticketsysteem via www.support.nedbase.nl. Wij ontvangen direct een melding en gaan voor je aan de slag. Wil je ons liever telefonisch spreken? Tijdens kantoortijden kun je ons bereiken via 0118 – 617 873.

Onze richtlijnen

  • Supportvragen van minder dan vier uur werk nemen we zonder terugkoppeling in behandeling. Achteraf sturen we een overzicht van de gemaakte uren.
  • Supportvragen van meer dan vier uur werk stemmen we altijd vooraf met je af. We maken een urenschatting en houden je op de hoogte van onze planning. Achteraf sturen we een overzicht van de gemaakte uren.
  • De facturatie van supportvragen vindt per maand plaats. Dit doen we op basis van nacalculatie.

Storing melden

Is je website of applicatie niet bereikbaar of komt er een error in beeld? Erg vervelend! Tijdens kantoortijden kun je contact met ons opnemen via 0118 – 617 873. Klanten met een Service Level Agreemtent (SLA) kunnen ons ook buiten kantoortijden bereiken op 0118 – 745 729. Heb je geen SLA? Ook dan kun je buiten kantoortijden ons storingsnummer bellen. Voor deze werkzaamheden brengen we de gemaakte kosten in rekening.

Service Level Agreements (SLA)

Als klant kun je een SLA bij ons afsluiten. In deze overeenkomst spreken we af hoe Nedbase buiten kantoortijd omgaat met een storing. Wil je meer weten over SLA of wil je een contract afsluiten? Neem gerust contact met ons op.