Nedbase

Eén allesomvattend pakket

Vanaf nu bieden we een allesomvattend pakket aan, waarbij jij één duidelijke prijs betaalt voor hosting, minor onderhoud, domeinen, SSL en service. Geen verwarring meer over jaarlijkse onderhoudskosten en geen vragen meer over kleinere facturen voor (proactieve) aanpassingen.

Wat kun je verwachten?

  • Toegewijd support: Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Daarom krijg je een vast contactpersoon binnen ons supportteam, die jou persoonlijk begeleidt en ondersteunt bij al jouw vragen en verzoeken.
  • Toegang tot DNS beheer en hulp van een hostingspecialist: We bieden jou, indien wenselijk, toegang tot DNS beheer en de deskundige ondersteuning van onze hostingspecialisten voor al jouw vragen en wijzigingen met betrekking tot DNS. We staan voor je klaar om je te helpen bij het beheren van jouw domeinen en het optimaliseren van jouw DNS-configuraties.
  • Vast contactpersoon: Maak kennis met de gezichten die achter de schermen werken om ervoor te zorgen dat jij de beste ondersteuning ontvangt: Louij, Nicolette, Liza en Marloes!
  • Hulp of advies op afstand: Ons supportteam is beschikbaar om je op afstand te helpen. O je nu een technische vraag hebt of behoefte hebt aan algemeen advies,
  • Binnen 24 uur reactie op je vragen: Je ontvangt binnen 24 uur (op werkdagen) reactie op al jouw vragen en verzoeken, zodat je niet lang hoeft te wachten op de benodigde informatie of ondersteuning.
  • Jaarlijkse meeting met advies / evaluatie: Om jouw tevredenheid te waarborgen, organiseren we minimaal jaarlijks een persoonlijke of online ontmoeting. We bieden advies, evalueren jouw digitale strategie, delen de nieuwste trends en zorgen ervoor dat we op één lijn zitten met jouw doelstellingen.
  • Proactieve monitoring en beveiliging: We houden jouw website voortdurend in de gaten om mogelijke problemen vroegtijdig te detecteren. Daarnaast implementeren we geavanceerde beveiligingsmaatregelen om jouw websites te beschermen tegen potentiële bedreigingen en aanvallen.
  • Overzicht van je support vragen in onze support omgeving: We bieden een overzichtelijke support omgeving waar je al jouw support vragen, verzoeken en communicatie kunt bijhouden. Hierdoor heb je altijd toegang tot de status van jouw verzoeken.
  • Klein onderhoud: We verwerken klein onderhoud/ aanpassingen op basis van fair use.

Verzoeken die buiten de overeenkomst vallen, zullen wij in behandeling nemen en voorafgaand aan de uitvoering voorzien van een kostenindicatie.

Vragen? Neem contact op!