Nedbase

Wie zijn wij?

Als fullservice digital agency werken we dagelijks aan uiteenlopende digitale projecten. We ontwikkelen high-end websites, webshops, applicaties en sociale intranetten. Maar als digital partner ondersteunen en adviseren we onze klanten ook actief op het gebied van digital marketing (Ivy) en strategie. We zoeken grenzen op en gaan voor het hoogst haalbare! Samen met onze klanten maken we online tastbaar. We maken niet alleen iets moois, we maken wat onze klanten écht nodig hebben. We mogen werken voor opdrachtgevers als ADRZ, Rijkswaterstaat, ZLM Verzekeringen, Woord & Daad, Westerscheldetunnel N.V., TMC Wonen en Katoen Goes.

Wat ga je doen?

Bij Nedbase & Ivy Digital Marketing ontwikkelen we innovatieve projecten voor de meest uiteenlopende opdrachtgevers. We zijn toonaangevend in de regio. De gemaakte projecturen van onze expertiseteams en bijbehorende contracten en overeenkomsten vormen onze belangrijkste inkomstenbron. Een zorgvuldige administratie is dan ook essentieel voor het bestaan van een professionele agency. 

Als administratief talent maak jij je sterk binnen de afdeling Finance en HR voor een zorgvuldige administratie. Je werkt nauw samen met onze financecontroller, projectcontroller en HR-adviseur om de administratieve processen strak uit te voeren. Je houdt van afwisseling en dynamiek binnen je werkzaamheden. Je bijt je vast in de cijfers van de crediteurenadministratie, verzorgt facturatie, verwerkt inkoopfacturen, houdt de hr-administratie up-to-date en ondersteunt het werving- en selectieproces tot in de puntjes.

Kun je deze checklist afvinken?

  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar, in ieder geval op dinsdag en woensdag
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring
  • Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding (MBO-4/HBO)
  • Je beheerst het werken met Exact Online en Microsoft Excel
  • Je bent echt iemand die ‘in control’ is en de zaakjes op orde heeft
  • Je vindt het leuk om in een frisse, jonge en vooruitstrevende organisatie te werken
  • Tenslotte werk je zelfstandig, nauwkeurig en ben je super klantgericht!

En verder word je blij van

  • Een prettige en informele werksfeer
  • Volop leer- en ontwikkelmogelijkheden
  • Borrels & legendarische teamuitjes
  • Een prachtig pand als werkplek
  • Een warm welkom in jouw nieuwe team en een zorgvuldige onboarding
  • Tafeltennisbatje van de zaak 🙂

Waar ga je werken?

We reserveren alvast een plek voor je op ons kantoor in Middelburg, in ons historisch pand aan het Molenwater. Daar word je omringd door een jong en ambitieus team dat dagelijks werkt voor een diversiteit aan opdrachtgevers. Dat doen we met passie, plezier, een nuchtere kijk én met succes. Alvast wat sfeer proeven? Check onze Instagram.

Paulien Geelen
Paulien Geelen HR-adviseur

Enthousiast?

Solliciteer! Heb je nog vragen? Dan kun je natuurlijk altijd even bellen met Paulien. Hopelijk tot snel!

of bel 0118 – 744 132

Hi, get to work!

Nu al enthousiast? Laat hieronder je gegevens achter!

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Max. bestandsgrootte: 32 MB.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en er zijn Servicevoorwaarden van toepassing.