Nedbase

Wie zijn wij?

Als fullservice digital agency werken we dagelijks aan uiteenlopende digitale projecten. We ontwikkelen high-end websites, webshops, applicaties en sociale intranetten. Maar als digital partner ondersteunen en adviseren we onze klanten ook actief op het gebied van digital marketing (Ivy) en strategie. We zoeken grenzen op en gaan voor het hoogst haalbare! Samen met onze klanten maken we online tastbaar. We maken niet alleen iets moois, we maken wat onze klanten écht nodig hebben. We mogen werken voor opdrachtgevers als ADRZ, Rijkswaterstaat, ZLM Verzekeringen, Woord & Daad, Westerscheldetunnel N.V., TMC Wonen en Katoen Goes.

Wat ga je doen?

Jouw functie als finance/hr-medewerker geeft je volop afwisseling. Je houdt je binnen de afdeling Finance en HR namelijk bezig met zowel met de financiële administratie als de hr-processen.

Op het gebied van finance maak jij je sterk voor een zorgvuldige administratie. Die administratie is essentieel voor het bestaan van een professionele agency. De gemaakte projecturen van onze expertiseteams en bijbehorende contracten en overeenkomsten vormen namelijk onze belangrijkste inkomstenbron. Je werkt nauw samen met onze financecontroller en projectcontroller om de administratieve processen strak uit te voeren. Je houdt van afwisseling en dynamiek binnen je werkzaamheden. Je bijt je vast in de cijfers van de crediteurenadministratie, verzorgt facturatie en verwerkt inkoopfacturen.

Op hr-gebied houd je de hr-administratie up-to-date en ondersteun je het werving- en selectieproces tot in de puntjes. Verder vind je het leuk om onze campusrecruitmentactiviteiten te organiseren. Samen met een collega breng je regelmatig een bezoek aan onderwijsinstellingen om Nedbase en Ivy te vertegenwoordigen. Denk hierbij aan stagemarkten en andere events. Daarnaast neem je deel in projectgroepen voor verschillende hr-projecten. Zo zijn we bezig met het opzetten van onze werkenbij-website, om een krachtig werkgeversmerk neer te zetten!

Kun je deze checklist afvinken?

  • Je bent ongeveer 32 uur per week beschikbaar, in ieder geval op dinsdag en woensdag
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring
  • Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding (MBO-4/HBO)
  • Je bent echt iemand die ‘in control’ is en de zaakjes op orde heeft
  • Je vindt het leuk om in een frisse, jonge en vooruitstrevende organisatie te werken
  • Tenslotte werk je zelfstandig, nauwkeurig en ben je super klantgericht!

En verder word je blij van

  • Een prettige en informele werksfeer
  • Volop leer- en ontwikkelmogelijkheden
  • Borrels & legendarische teamuitjes
  • Een prachtig pand als werkplek
  • Een warm welkom in jouw nieuwe team en een zorgvuldige onboarding
  • Tafeltennisbatje van de zaak 🙂

Waar ga je werken?

We reserveren alvast een plek voor je op ons kantoor in Middelburg, in ons historisch pand aan het Molenwater. Daar word je omringd door een jong en ambitieus team dat dagelijks werkt voor een diversiteit aan opdrachtgevers. Dat doen we met passie, plezier, een nuchtere kijk én met succes. Alvast wat sfeer proeven? Check onze Instagram.

Paulien Geelen
Paulien Geelen HR-adviseur

Enthousiast?

Solliciteer! Heb je nog vragen? Dan kun je natuurlijk altijd even bellen met Paulien. Hopelijk tot snel!

of bel 0118 – 744 132

Hi, get to work!

Nu al enthousiast? Laat hieronder je gegevens achter!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Max. bestandsgrootte: 32 MB.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en er zijn Servicevoorwaarden van toepassing.